maandag 30 november 2009

ding 16

Landelijke Bibliotheek Innovatiedag from Gerard Til on Vimeo.



Op Vimeo vond ik dit video filmpje over de landelijke bibliotheek innovatiedag in de Van Nelle ontwerpfabriek in Rotterdam van 26 nov. j.l. Hierop zijn enkele bekende personen te zien, zien jullie ze ook?
Maar waarom krijg ik de boodschap; Sorry, the creator of this video has not given you permission etc. Het filmpje kun je wel zien door op de link te klikken.Ik zal de hulp van Henk en Julia in moeten roepen.


Niet iedereen wil dus dat zijn of haar fimpje op een andere website wordt geplaatst. Jammer hoor.Dat is dus de reden waarom het filmpje over de landelijke innovatiedag niet direct via mijn blog te zien is.

Op de website www.123video.nl kwam ik een leuk filmpje tegen over Mr. Bean in de bibliotheek.Maar ook dit fimpje levert problemen op als ik het op mijn blog wil publiceren.

Nu met een andere foutmelding.
De HTML-code kan niet worden geaccepteerd: Tag is not closed: EMBED

http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=282625

Geen opmerkingen: