woensdag 25 november 2009

ding 15 Podcast



Al rondsurfend over de diverse Podcast directories kwam ik op de volgende interessante Podcast van het programma "Nacht van het goede leven".

In deze podcast zijn de boekrecensies van het programma opgenomen . De uitzending zelf is elke zondagnacht te beluisteren van 01.00 u. tot 06.00 u. op Radio 1. Op dit tijdstip luister ik dus nooit naar de radio. Met mijn super goede nachtrust ben ik op dat tijdstip al lang in dromenland. Met podcast dus een mooie kans om deze boekrecensies te volgen zonder dat mijn nachtrust er onder lijdt. En door de RSS feed in mijn Netvibes op te nemen wordt ik er op geattendeerd als er weer een nieuwe boekbespreking in een programma is geweest.
Ook de vodcast van de 'Wereld Draait Door" heb ik toegevoegd. Deze vodcast geeft een samenvatting van de uitzending met daarin de leukste en meest spraakmakende momenten.Een goede manier om op de hoogte te blijven.


Nu nog een stukje muziek. Dit werd uiteindelijk de podcast
van het radioprogramma 'Het Steenen Tijdperk" een pophistorisch programma met gedateerde hits, de Favorieten Express, oud nieuws, historische radiofragmenten en klassieke jingles.

Geen opmerkingen: