maandag 23 november 2009

Ding 14 , blabla of uhhuh

Msn ken ik al heel wat jaren, met 2 dochters die tijdens de opkomst van chatten en msn’en naar de middelbare school gingen kon ik daar natuurlijk niet omheen. Aanvankelijk stond ik en ik denk met mij heel wat ouders kritisch tegenover dit kletsen via de computer. Het was weliswaar veiliger dan chatten in een chatbox maar toch. Hoe kon je nu twee dingen tegelijk doen. Huiswerk maken met de radio aan en dan ook nog msn’en met vrienden en vriendinnen. Dat kon niet goed gaan. Toen mijn oudste dochter ging studeren, nu inmiddels al weer 6 jaar geleden, ervoer ook ik hoe makkelijk en leuk deze toepassing kon zijn. Toen 2 jaar later ook mijn tweede dochter op kamers ging werd ook Skype geïntroduceerd . Dit bleek een uiterst handige en goedkope manier te zijn om te bellen via de computer. En ook ik deed meerdere dingen tegelijk, werken op de computer ,msn’en of bellen en dan ook nog de radio aan!

Geen opmerkingen: