maandag 16 november 2009

Ding 12 Twitteren

Ik heb de opdracht netjes volbracht, alles bekeken en een Twitter account aangemaakt.
Maar Twitteren is echt niet mijn ding en dat zal het ook wel niet worden.
Ik ben het type dat de GSM alleen gebruikt tijdens de vakanties . Wil hem ook nog wel eens meenemen als ik met de auto weg moet. Voor het geval ik met pech kom te staan.
Negen van de tien keer moet mijn GSM dan eerst opgeladen worden.

Kortom voor mij geen intensief sms verkeer laat staan twitteren.
Daarnaast speelt natuurlijk de vraag; Wil ik van iemand weten wat hij of zij op een bepaald moment aan het doen is? Nee! Wil ik dat anderen weten wat ik aan het doen ben? Absoluut niet!
Graag nog een klein stukje privé en vrijheid.
Twitteren laat ik dus even voorbijgaan.

1 opmerking:

Julia zei

Dat kan, dat je het voor persoonlijk gebruik niet je ding is.
Zie je wel mogelijkheden voor de bibliotheek? Zeeuwse Bibliotheek zit op twitter @zeeuwsebiblioth en nog vele andere biblitheken ook.
Het is een handige tool om direct op de hoogte te blijven van het laatste nieuws, tips, interessante links en persoonlijke ervaringen van degene die je volgt.