maandag 9 november 2009

Ding 10


Delicious, de titel alleen klinkt heel uitnodigend. Het deed me allereerst denken aan het gelijknamige tijdschrift "Delicious" vol met lekkere gerechten.

Ook de letterlijke vertaling van het woord delicious maakte dat ik vol verwachting aan deze opdracht begon.
Na het aanmaken van een account, inmiddels heb ik er al heel wat verzameld, kon ik snel aan de slag. Makkelijk die nederlandstalige handleiding . Het is me zelfs gelukt om de favorieten van mijn Pc te koppelen aan Delicious. Op die manier werden alle favoriete sites tegelijk in delicious ingevoerd. Daarna had ik nog wel een uurtje werk om tags toe te voegen en mijn bestand op te schonen. Het resultaat is te zien op:http://delicious.com/marleenlammens

1 opmerking:

Julia zei

Ziet er goed uit je Delicious!
Lukte het goed met de tags toevoegen? Zag dat er een paar aan elkaar stonden, zoals 'onderwijs,digitale prentenboeken'. De tags kun je van elkaar scheiden door een spatie, een komma is niet nodig.