maandag 28 december 2009

Ding 20 Online muziek luisteren.

Geweldig! Ook zonder een account aangemaakt te hebben was ik al uren lang zoet. Allereerst ging ik op zoek naar favoriete zangers als Eros Ramazotti, Andrea Bocelli en Allessando Saffina. Door de lijsten van anderen kwam ik daarna op prachtige muziektracks van zangers uit het zelfde genre waarvan ik nog nooit gehoord had zoals Roberto Allagna.

Op 6 juni a.s.gaan we naar het concert van Mark Knopfler in de Lotto Arena in Antwerpen.
Ik ging dus op zoek naar tracks van zijn nieuwe CD "Get Lucky"
Daarbij kwam ik al snel op "Mark Knopfler radio" en was zo weer helemaal terug in mijn tienertijd met de muziek van John Fogerty ( CCR) Al Stewart, Eagles , Santana en mijn favoriete band van die tijd Fleetwood Mac. Weer twee uur verder , toch maar verder zoeken de muziek van 'Get Lucky".Uiteindelijk vond ik het niet bij LastFm maar wel bij Youtube.



Het fantastische filmpje van het nummer "Piper to the End "kon ik niet in mijn Blog plaatsen maar is wel via onderstaande link te bekijken en beluisteren. Echt doen!

http://www.youtube.com/watch?v=ZCAtVJSNdQE

Online muziek luisteren via Last FM of andere muzieksites,ik ben er aan verkocht!

Geen opmerkingen: