maandag 7 december 2009

Ding 17 Web 2.0 toepassing naar keuze


Ik had verwacht dat ik deze opdracht wel even snel zou kunnen doen. Maar niets is minder waar. Wat een mogelijkheden! Eigenlijk te veel, je verdwaalt gewoon.
Van Schoolbank.nl had ik al vaak gehoord maar ik had me daar nog nooit verder in verdiept laat staan voor aangemeld. Dat kon ik nu dus prima doen. Aanmelden is eenvoudig en je kunt dan al snel zoeken binnen de scholen waar je opgezeten hebt om oud klasgenoten te vinden. Schoolbank.nl "leuk"maar geen toepassing die er uit springt.

Uiteindelijk heb ik gekozen voor de volgende toepassing www.rememberthemilk.com. Een handige manier om van alles en nog wat te beheren.Opdrachten die voor een bepaalde tijd uitgevoerd moeten worden ,brieven of uitnodigingen die de deur uit moeten, verjaardagen van vrienden en familie die je absoluut niet mag vergeten.Rememberthemilk helpt je eraan herinneren. Je kunt allerlei taken invoeren, lijstjes maken, deze delen met anderen, taken toevoegen vanaf e-mail of zelfs vanaf je mobiele telefoon.
Zodra ik meer tijd heb zal ik me hier zeker nog verder in verdiepen.

Geen opmerkingen: