woensdag 13 januari 2010

ding 23

Pfffffff......bijna 15 januari!
Zo werd het toch nog een eindspurt om op tijd alle 23 dingen te volbrengen.

Maar ik heb het gehaald! En ik ben toch wel een beetje trots om te kunnen zeggen dat ik alle 23 dingen gedaan heb.Er waren avonden( 23 dingen tijd)waarop ik de computer afsloot met het onbehaaglijke gevoel "het lukt me niet". Maar als ik dan de andere dag weer verder ging, waren de problemen waarmee ik de vorige avond worstelde vaak als van zelf opgelost en lukte de opdracht wel.

Allereerst was daar het maken van een eigen Blog, het bleek erg moeilijk een leuke naam te verzinnen.Toch ook wel een beetje schroom om zelf iets op het Web te plaatsen denk ik nu.
Daarna werd het alleen maar leuker,gadgets toevoegen,foto's en filmpjes plaatsen.Ik heb wat afgepuzzeld om foto's,bewerkt via Flickr of een ander fotobewerkingsprogramma op de juiste plaats te krijgen.
Rss feeds werden mooi geordend in Netvibes, handig om op de hoogte te blijven van de nieuwste berichten. Youtube,Podcast,Last FM,Twitter,dit alles passeerde de revu en hoewel ik niet over alles even enthousiast ben,is het toch goed om er kennis mee gemaakt te hebben.
Een eigen boekenkast samenstellen in Delicous en daarbij een kijkje nemen in de boekenkast van iemand anders.enz. enz. Nu komt de tijd dat ik deze boekenkast weer verder kan vullen,want aan echt lezen ben ik de afgelopen 3 maanden bijna niet toegekomen. En dat heb ik toch wel heel erg gemist, gewoon lekker op de bank, in een hoekje, lekker onderuitgezakt, helemaal ver weg in een boek.

Rest me nog te vertellen waar mijn naam vandaan komt. Neem dan eens een kijkje op www.quantide.nl.
Als het goed is kunnen we eind van de maand onze puppy boxer gaan bewonderen. Zoon of dochter van Zowie van Quantide.Het is maar goed dat de cursus 23 dingen is afgelopen want de komende maanden krijgen we het natuurlijk erg druk met ding 24 Puppy dingen

1 opmerking:

Julia zei

Gefeliciteerd met het behalen van de eindstreep!

En straks lekker genieten van de Puppy dingen, daarmee is vast ook genoeg te ontdekken :)