woensdag 21 oktober 2009

Ding 7

Het heeft even geduurd, maar het is me nu toch gelukt om door gebruik te maken van "SPELL with flickr " mijn naam op deze leuke manier weer te geven. Ook de header van mijn Blog ziet er dankzij Big huge labs weer meer als iets van mezelf uit. Wat heeft Flickr nog meer voor me in petto?

He wat gebeurt er?? Als ik bij mijn concept bericht op voorbeeld klik, komt MARLEEN in leuke letters te staan. Maar zodra ik het bericht heb opgeslagen gebeurt er iets vreemds. Er gaat dus iets fout bij het publiceren. Alle letters komen onder elkaar te staan. En de letter a ontbreekt.

Ik denk dat hier wat hulp van de experts aan te pas moet komen . Anders ziet mijn Blog er niet uit.



Flickr biedt verder vele leuke toepassingen zoals de Mosaic maker, Flickr Bagd maker , Findr etc. etc.
In de toekomst zal ik hier zeker gebruik van maken.



Eindelijk .Mijn naam staat nu mooi in leuke letters bovenaan het bericht. Niet op de reguliere manier gemaakt ,want dan zijn de letters te groot en komen ze onder elkaar te staan. Maar met het aloude programma Paint, Print Screen en knippen en plakken ,gewoon fröbelen dus kom je toch een heel eind . En leer je op die manier niet het meest?


1 opmerking:

Julia zei

Als het niet lukt kunnen we ook even samen kijken. Ziet er al leuk uit met de foto aan de bovenkant!