maandag 19 oktober 2009

Ding 6




Na een druk weekend ( verjaardag ) met frisse moed begonnen aan ding 6. Maar in eerste instantie viel het me toch wel een beetje tegen. Ik had gedacht dat ik dit "Ding "wel eventjes zou afwerken maar niets is minder waar.Ik ben natuurlijk een jaartje ouder geworden , zou dat al meespelen? Of laat ik me teveel door alle mogelijkheden van Flickr afleiden? Ik verdwaal in ieder geval regelmatig op de verschillende pagina's terwijl ik alle opties en mogelijkheden bekijk en moet dan weer op zoek naar de bron. Maar uiteindelijk is het me toch gelukt om een account aan te maken en enkele foto's van onze vakantie in Bretagne te uploaden. De mooiste en meest dierbare foto krijgt echter een plaatsje op mijn Blog.
Op de foto staat Cento onze boxer die helaas in mei van dit jaar is overleden , hij was 14 jaar lang ons meest trouwe en fotogenieke vakantiemaatje.
Maandagavond 21.00 u.
Na wat puzzelen en zoeken is het me ook nog gelukt om een photostream op mijn Blog te plaatsen.
Ook de diavoorstelling van Picasa die al op mijn Blog stond heb ik aangepast . Nu met een "eigen "album. Ik ben eigenlijk best een beetje trots op mezelf . Morgen weer verder!

1 opmerking:

Julia zei

Van harte gefeliciteerd!
Online fotobewerken heeft zoveel mogelijkheden dat je er soms eindeloos mee bezig kan zijn, veel plezier verder.