maandag 12 oktober 2009

Ding 5


Door het doorlopen van de opdrachten kreeg ik toch wel enige handigheid in het vinden en toevoegen van RSS feeds. Soms kwamen de feeds wel onder het verkeerde tabblad , maar door deze "foutjes"word je wel gedwongen om nog eens nader te kijken en alle mogelijkheden te onderzoeken. Daarna op zoek naar RSS Feeds op voor mij favoriete sites . Niet elke site biedt echter deze mogelijkheid, of ik heb ze nog niet gevonden. Maar ik vind deze toepassing ( Ding) reuze handig , dus ik blijf er zeker naar zoeken.

5 opmerkingen:

Manu's Blog zei

Als de site niet de mogelijkheid geeft om RSS toe te voegen kun je het wel met deze site page2rss

Henri

Julia zei

Hoi Quantide,

Klinkt al goed! Lukt het ook om de andere 23dingen bloggers toe te voegen aan je Netvibes? Kun je nog makkelijker volgen hoe het bij hen gaat.

Groetjes Julia

quantide zei

Julia , het is me gelukt om alle 23 dingen collega's toe te voegen aan mijn Netvibes .

Julia zei

Goed zo!

Biebjuf Sas zei

He Marleen

Grappig dat ik via jouw blog weer antwoord op mijn vraag krijg. Van de site van BibliOosterschelde kon ik geen RSS vinden maar dat zal dus wel lukken met http://page2rss.nl. Ga ik nog eens proberen!

Succes verder!